Oprócz tradycyjnej usługi serwisowej, oferujemy dodatkowo naszym Klientom pomoc zdalną poprzez łącze internetowe.
Klientom oferujemy usługę zdalnej pomocy. Umożliwia ona nam pełną kontrolę nad komputerem i wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi do niego podpiętymi. Wszystko odbywa się za pomocą bezpiecznego i szyfrowanego kanału. Przed rozpoczęciem połączenia, kontaktujemy się z Klientem telefonicznie bądź przy użyciu komunikatorów Gadu-Gadu lub Skype, celem uzgodnienia numeru ID oraz hasła. Ustalamy czy dana usterka może zostać naprawiona drogą zdalną, czy niezbędny jest bezpośredni dostęp do komputera - np. w celu wymiany części, bądź konserwacji. W związku z uszanowaniem prywatności, przed uruchomieniem usługi musimy mieć Państwa zgodę na taką formę dostępu. Wszelkie działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze. Jest to bardzo wygodna usługa, ponieważ czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu, a nasze usługi nie są zależne od cen paliw czy ilości przejechanych kilometrów. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, proponujemy wykonanie usługi u Państwa w siedzibie.
W ramach usługi zdalnej pomocy oferujemy między innymi:
- administrację komputerami oraz urządzeniami sieciowymi
- instalację oprogramowania
- pomoc w rozwiązaniu problemów
- szkolenia z obsługi programów